czwartek, 18 października 2012

Egoizm w planach na przyszłość

Gdy chcę coś osiągnąć, to i tak to nie pójdzie zgodnie z planem. Znając życie..
Tak to jest,ja planuje,nie biorąc pod uwagę niczego innego niż to,co ja chcę. Niestety projektowanie przyszłości niekoniecznie ma się opierać tylko na egoizmie.
A to mnie właśnie gubi,bo nigdy nie pomyślę o wpływie otoczenia,o innych ludziach,że wcale nie muszą się zgadzać ze mną. Nie muszą robić tego,co chciałabym żeby robili. Nie biorę nawet pod uwagę tak banalnej sprawy jak pogoda,a nawet ona ma choć minimalny wpływ na bieg spraw.
Takie to łatwe do opowiedzenia,a mimo wszystko trudno to wpisać w codzienność.
Zawsze zostaję z pustymi rękami i słowami na ustach,że przecież nie tak miało być.
Ale czemu mam się dziwić,skoro zawsze mam tak wąskie pole widzenia,które obejmuje tylko mnie i moje aspiracje? Zapominając o wzięciu pod uwagę miliona czynników,jakie wpływają na to,co się dzieje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz